برای مادرم
برای مادرم

شرح خاطرات و زندگینامه مادرم که مظلومانه پرپرش کردند-دل نوشته های من به مامان گلم


سلام مامان گلم؛

سلام رفیقم ،دلم واست تنگه مامانم، خستم از بس به خاطر مصوم نتونستم دلتنگیمو داد بزنم ،خستم از بس الکی لبخند زدم کسی نفهمه دارم هر روز میمیرم.

مامانم ،حست میکنم، هر ثانیه هر نفس، امسال تاسوعا نبودی گلم، نذریتو دادیم زندگیم،همه سراغتو میگرفتن. مامانم همه منتظر دیدن تو جلوی در بودن .

امسال بی کسی رقیه امام حسین رو حس کردم، امسال دستام خالی تر از هرسال بود اما شرم کردم دیگه چیزی از امام حسین بخوام ، داغ من حتی به پای داغ حضرت زینب نمیرسید. رو سیاهم که قبلا فقط فکر میکردم حسین شناسم  میدونم امسال مهمونه حضرت عباس بودی،لبخندت توی عکس نشون می داد خوشحالی  .

دلم واست تنگه گلم صدات همش توی گوشمه مامان، دلم واسه نوازشات تنگه مامان، دلم واسه گلم گفتنت تنگه، مامان، رفیقم، نیستی ببینی دختر لوست هر روز میشکنه از نو ساخته میشه تا بابا و معصوم به زندگی ادامه بدن..

معصوم شده مامان کوچیک خونه  اما مامان، دلم واسه مامان گفتن تنگ شده. مامانم مامان گلم نمیدونستم روزی آرزوی صدا کردنت رو داشته باشم .

امروز بابا مثل تو شده بود مجبورمون کرد بریم کفش برای زمستون بگیریم بابا تمام سعیش پر کردن جای تو واسه ماست اما نمیتونه ما تورو میخوایم تورو ...

مامان همون پوتینی که دوسداشتی گرفتم ،نگاه کن همون رنگی که دوسداشتی. عمرم  همیشه تو واسه مصوم انتخاب میکردی من سلیقشو نمیدونم ،مامان چطور تنهامون گداشتی دلت امد ؟؟؟

مامانم همه مسیر تا امام زاده حسن  با هات حرف زدیم مثل قدیما ،گلم دیگه پات درد نمیکنه ؟نمیکتی که روش استراحت میکردی رو دیدم، مصوم داشت میمرد، میمرد از نبودت گلم.

دلم واست تنگه... خداااااا ما که زندگیمون توی مادرمون خلاصه بود چرا زندگیمونو بردی چرا خداااااا!!!!!!!؟؟

همیشه دلم میلرزید نکنه مامانم بری، اما نمیدونستم توی بغل خودم پرپر میشی. مامانم بیا اشکامو پاک کن بیا آرومم کن بیا دخترت بیتابه....

میم مثل ماه

میم مثل مادر...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:,

  توسط نرگس- معصومه  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

سلام مامان گلم
به نام مادر
فصل اول
فصل دوم
فصل سوم
فصل چهارم
فصل پنجم
فصل ششم
فصل هفتم
فصل هشتم
فصل تهم
فصل دهم

 

 این دعاها جنسشان مرغوب نيست
 خداحافظ ای نوبهارم
 نان و ايمان
 حسرت یه نگاه مادرم
 گل زندگیم، غزاله قشنگم، نرگس
 تو فقط ماهه منی
 ای زندگی بردار دست از امتحانم
 مولای غریبم سلام
 مامان گلم جات تو آغوش خدا امنه امنه
 خدایا تو قلب مرا می خری؟
 خدایا هنوز اون بالایی؟؟؟
 تنهام به ژرفای مرگ
 مادر
 بی تو
 روزت مبارک همه ی آرزويم
 مامانه گلم سلام بانوی بهارم
 مامان خوشگلم سلام
 دلم تنگه مامان
 زندگينامه مادرم
 خدا
 مامان قشنگم سلام ، منم معصومه.

 

شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

نرگس- معصومه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برای مادرم و آدرس http://mamanegolamsalam.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من و مامانم
به یاد مادرم
کلبه همدلی
به ياد مادرم(برادر عزیز آقا رضا)
دلنوشته ها
دلتنگتم مادر
مادر
مادر دلتنگتم
نغمه های تنهایی
بارگاه
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

ساعت ديواری فانتزی
نغمه های تنهایی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ